My viewer's ♥

Saturday 24 January 2015

For me, There is only you.



Hi everyone.
This is our picture, this is us, We love each other :)
Thanks to Allah because pertemukan kami, i do love him so much.
And I wanted to tell him that wherever i am, whatever happens, i'll always think of him and the time we spent together, as my happiest time. I'd do it all over again, if i had the choice. No regrets.
Sayang, pernah tak awak terfikir yang awak akan jumpa saya? Pernah tak awak rasa yang saya akan hadir dalam hidup awak? Sayang, dengar ni... tak kira la saya datang cepat atau lambat, hubungan kita lama atau sekejap, Saya berjanji yang saya akan sentiasa gembirakan awak walaupun saya Annoying hee. Sayang saya takkan tinggalkan awak. Awak yakin dan percaya baby okay hubby?
Hubby, I knew the second i met you that there was something about you i needed. Turns out it wasn't something about you at all. It was just you.
Awak, baby happy sangat dengan hubby tau. Lama juga hubungan yang kita jalin. Saya berdoa agar awak lah jodoh saya kelak. Sayang tolong tahu yang bertapa seriousnya baby dalam relationship ni, dan sayang, terima kasih kerana jaga baby dengan penuh kasih sayang, awak betul layan saya dengan baik, malah layan saya sebagai seorang isteri. Awak bertanggungjawab terhadap baby :')
Awak jaga makan minum saya, awak jaga kesihatan saya, awak juga jaga pakai saya, awak lindungi saya, awak ada bila saya perlukan. awak kongsi ilmu dengan saya, Awak beri saya semangat dan dorongan bila saya hampir jatuh ke tanah. Awak lah segalanya b.
Bersyukur baby kenal hubby. Ya Allah, Alhamdulillah Syukur kepadamu Terima kasih atas pertemuan yang engkau tentukan ini yang Allah. I dont care how hard being together is, Nothing is worse thank being apart. Hubby there is never a time or place for teuw love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. Hoping that we're never brokeup.
May God bless us.



No comments:

Post a Comment